niedziela, 27 września 2020

Pływalnia miejska po przerwie.

Byliśmy po przerwie na pływalni krytej miejskiej.

Dopiero w lipcu ponownie została otwarta. W niedzielny wieczór było pusto! A zwykle są tłumy hmm..

Już na tzw "dzień dobry" szatnie zamknięte (więc buty, kurtki czy bluzy trzeba było mieć ze sobą w szafkach :/ ).

I połowa ławek do przycupnięcia podczas ubierania butów zniknęła, sklepik również zniknął! A przy reszcie ławek kartki żeby nie siadać! :/ To jak ja mam dziecku buty założyć?!? O sobie nie wspomnę.

Aa, nie ma też pieluszek do wody. Był przy kasach taki automat, gdzie można było je kupić. Dla nas to niepotrzebne, bo zawsze mamy swoje. Ale nie każdy ma :)

Minus, taki najbardziej odczuwalny - nie dostaliśmy rodzinnej przebieralni. Bo tylko część mogą udostępnić. I musiałam się sama trochę z Klarą siłować. Najgorsze było umycie jej po basenie, bo te prysznice są tragiczne. A w rodzinnej jest taki zdejmowany prysznic. Jak domowy. I przy spłukiwaniu głowy ryk, że chyba cały basen słyszał (zrobiła nura i włosy mokre, zawsze je płuczę z wody basenowej, jak się da to je myję). Czekała na mnie w takim nietypowym kojcu, jak szłam się przebrać. No nie było szans, żeby się zmieściła ze mną w przebieralni. Ale dałyśmy radę. Jakoś.

Po umyciu chwila pocieszenia
                             ze smokiem ;)

Klary nie mogłam dziś wyciągnąć z wody! W marcu była na nie, a teraz taki "skok", sama zjeżdża, biega w wodzie. Udało mi się trochę poćwiczyć to, co pamiętałam z zajęć basenowych. Na moje nieszczęście, jacuzzi wyłączone z użytkowania ;( buuu










4 komentarze:

  1. Fajnie, że udało Wam się wybrać na basen i że Klara zadowolona. To najważniejsze. Ale faktycznie, te restrykcje mogą skutecznie zniechęcić :/ My byliśmy w sierpniu na Termach Maltańskich i wszystko działało normalnie, łącznie z szatniami rodzinnymi, lody sprzedawali przy basenach...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy w dniu Klary urodzin na termach tarnowskich. I tam nie było takich cudów. Wszystko dostępne, czyściutkie. Jedynie był limit osób wpuszczanych do obiektu.

      Usuń
  2. Fajna sprawa, choć rzeczywiście wtych czasach nieco utrudnione korzystanie z różnych atrakcji. My nie możemy przekonać Tygrysa. Wszystko małymi kroczkami, aż dojrzeje.

    OdpowiedzUsuń
  3. To swietnie, ze z Klarci taka mala "rybka". Oswojenie z woda, a potem umiejetnsc plywania zawsze sie przyda.

    OdpowiedzUsuń