poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Party roczkowe!

Kilka kadrów z imprezy roczkowej. 🎈🎉🎁

Klara była wyspana (udało nam się z mamą ją uśpić na 1,5g przed imprezą i aż do 16tej spała!).
Wyspana to zadowolona, mega Słodziak.
Uwielbia się popisywać i być w centrum uwagi 😃. Nie krzyczała, siedziała w krzesełku albo spacerowała z dziadkiem ze Śląska lub z tatą.
Była chwilę u drugiej babci, ale cóż.. Bez szału. Ta babcia to nie babcia, która nawet w szpilkach na nogach pobiega z nią dookoła stołu.

Wszystko się pięknie udało, nawet nasza córcia tort jadła hihi, a jak się ucieszyła jak go jej podali! (bez masy marcepanowej).
Tort miałam zamówiony w ulubionej ciastkarni, robiła go znajoma i ustaliłam szczegóły wcześniej. To takie wypieki wręcz domowe. Nie ma w tym przemysłowego syfu.
Nie wiem, czy to widać, ale zależało mi, żeby baloniki były takie jak na zaproszeniach oraz na tablicy ze zdjęciami od 1 - 12 m-ca (sama robiłam).

Na obiadek pół bulionówki pomidorowej jak znalazł! Klara uwielbia pomidorową.

Udało się zrobić pamiątkowe zdjęcie z dziadkami i wujostwem. Miało być jeszcze wspólne, ale mała kuzynka była ważniejsza i ciągle ich brakowało. Tak samo Oli i.. mojego męża (słabe ogniwo jeśli o Olę chodzi).

Z prezentów (oprócz pieniążków) dostała: lalkę metoo,
pamiętnik "moje dzieciństwo",
pchacz-wózek z lalą która płacze, chrapie, i woła "mama" (jest na zdjęciu na górze)
rowerek smarTrike
kilka ubranek (liczę, ze na przyszłe lato będzie miała 96rozmiar, bo takie ubranka dostała :D).

W dniu ukończenia roczku samodzielne zrobiła dwa kroki ode mnie do męża, ale chyba nie do końca świadomie - miała w rączkach zabawki.

Przy okazji, chciałam w imieniu Klary, podziękować za życzenia!




A równo rok temu wychodziłyśmy ze szpitala..

1 komentarz:

  1. Nazwa tej lalki zle mi sie kojarzy... :D

    Kochany slodziak z Klary! Teraz juz widac wyraznie, ze to wykapany tata! :)

    OdpowiedzUsuń