wtorek, 20 kwietnia 2021

Przedszkolaczek

Klara została przyjęta do przedszkola! Jupiii!

Do państwowego oczywiście. Mamy już potwierdzenie z przedszkola. 

Niestety nie do tego naj naj, ale co zrobić - ja oficjalnie nie pracuję. Więc co za tym idzie nie miała punktów tyle. Ale na przedszkole trzeciego wyboru już miała odpowiednią ilość punktów. 

Ogółem przedszkole wydaje się fajne, całkiem spoko menu mają. Niestety nie wiem ilu osobowe są grupy. Ze zdjęć w galerii wyliczyłam ok 20. 

Na początek będzie chodzić 8-13:30 (po obiedzie) tylko kto będzie ją odbierał?! Pojęcia nie mam. Mąż nie da rady. Ja o 13 jestem w pracy na drugim końcu miasta :( 

Albo będę musiała zrezygnować z pracy albo ją zmienić. Nie wiem czy tak na 'dzień dobry' wytrzyma 8-16. Zwłaszcza, że nigdy nie chodziła do żadnej placówki. 

Także dumni my! ;) 

Teraz tylko pozbyć się pieluch (jaaak?!) I smoka (jaaaaak!?!!????) I już! ;) Aaa, i nauczyć chodzić na drzemki o 11:30-12:30. To będzie cyrk. Bo normalnie zasypia ok 13-15. Ale jeszcze trochę czasu mamy. 

Do następnego!


PS my nadal pociągami się poruszamy, choć mniej. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz