czwartek, 27 czerwca 2019

Jest pierwszy, wyczekany... Ząb!!!!

Aaaaaaa!!! Moje dziecko ma pierwszego ząbka!!!!
Akurat wczoraj rozmawialiśmy znowu o zębach, o tym że nasza dziewczynka non stop się ślini, że często ślina wylatuje z otwartej buźki.
I zaglądałam na tyle, na ile Klara mi pozwoliła ale nic ani nie wyczułam ani nie zobaczyłam
Chociaż, tydzień temu mniej więcej, powiedziałam mężowi, że patrząc do buźki naszego bobasa, widać jakby jedynki dolne miały się pojawić.
I faktycznie. Dziś rano oczywiście w zabawie mówię (jak w ostatnich dniach, tygodniach): "ciekawe ile tych zębolków Ci wyrosło przez noc". Haha. I masz matko placek. Jest JEDEN.

Lewa dolna jedynka.
27.06.2019 czwartek.
Oczywiście u dziadków na Śląsku się wydarzyło ;)

Ah, marudzenie było, ale nie jakoś mega.
Spała w nocy jak zwykle.
Mniej niż wcześniej, ale więcej niż ostatnio używała gryzaków.
Chętniej jadła w ostatnich dniach skórkę od chlebka. Zwłaszcza, że może ją ciągnąć i masować sobie chyba te dziąsła.

Czasem używamy żeli p. Bólowych i sporadycznie czopek p/ zapalny.

Oby tak dalej!!!!
💪

3 komentarze:

  1. Gratulacje! Czyli, tak jak moja Bi, nie spieszyla sie Klarcia z zebami. Nam wszyscy mowili odkad Starsza miala 2 miesiace, ze tak strasznie sie slini to zeby na pewno ida. I co, pierwszy wyrznal sie kiedy miala 10.5 miesiaca! :D
    Zebole najczesciej ida mniej wiecej parami, wiec jak jest jeden, zaraz bedzie i drugi! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idą idą, bo nie poznaję mojego dziecka... Chyba musi ją boleć bo ciągle popłakuje. Ulga jest po żelu p.bólowym lub leku p.bólowym. Natomiast kolejnego (jeszcze) nieznalazłam 😁

      Usuń