czwartek, 1 września 2022

Księżniczka i jedenastu rycerzy!!

Klara była pierwszy dzień sama w przedszkolu!

Wczoraj byłam z nią razem, było spotkanie z wychowawczynią Klarci. Takie małe rozmowy, czytały razem książkę, później ciocia poniekąd sprawdziła trochę Klarę metodą attencion autism wiaderko. Można sobie wygooglować. Klara aż rwała się, żeby zobaczyć co też ta ciocia wyciągnie z tego wiaderka, ale nie mogła sobie przyjść i poprzeć ;) nie umiem tego tak dokładnie wyjaśnić. Na koniec była zabawa sensoryczna. Wtedy też rozmawiały o zwierzętach i Klara poinformowała ciocię, że: Golduś został z wujkiem P. w Jastrzębiu! ❤️❤️A po zabawie, podczas mycia rączek, powiedziała że babcia uczyła ją jak myć rączki. ❤️❤️

I to było tyle. 


Dziś rano jechałyśmy autobusem, tuż przed przedszkolem było troszkę zamieszania itp ale już teraz wszystko wiem. Panna moja miała być do 11:30 a koniec końców odebrałam ją o...12:30! 

I moja dziewczynka chciała zostać!

A co do tytułu, okazało się, że Klara ma w grupie samych chłopców. Dlatego jest ich małą księżniczką. Ponoć bardzo się nią opiekowali. 

Najlepsze było na koniec. Jak zobaczyłam moją śliczną córeczkę w galowych butach, grającą w piłkę nożną z chłopakami. Niczym rasowy piłkarz. To mi trochę serce stanęło ;) ale ona chyba i w szpilkach by grała w piłkę :D  Agatko, od razu mi się przypomniała Twoja Bi! Grająca w piłkę nożną. 

Poszła do przedszkola bez problemu, bo poznała już ciocię. Spokojnie przebrały butki na kapcie, zabrała Kamemeleona (tak mówi Klara ;) ) i poszły na górę do sali. 

Miałam być o 11:30, koniec końców ciocia napisała, że Klara super daje radę i żebym spokojnie po 12tej była. Dotarłam 🚴 punkt 12:15 a moja Klarcia bawiła się w najlepsze. Gdy ona jeszcze się bawiła, ja miałam chwilę na rozmowę z ciocią wychowawczynią. Śniadanko mają o 9, o 11:15 obiadek, a przed 14tą podwieczorek - często domowe ciasto. 

W drodze do domu lody, plac zabaw i już powoli kierunek: łóżko. 

Oby w kolejne dni było równie fajnie!


Aaa, wyprawkę ogarnęłam poprzez vinted i Auchan :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz