poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Sorter na piłeczki.

Chciałabym Wam pokazać nasz SORTER NA PIŁECZKI. 
Pierwszą zabawkę DIY, jaką stworzyłam dla Klary.
Na pierwszy ogień poszedł karton po mm.
Obkleiłam, wycięłam dziurę na piłki i tyle.
Ale ten trochę mały, zrobiłam później większy ale leży. 
Klara nie lubi tradycyjnych sorterów, ale ten jej się podobał, bo sama wciskała te piłki tam no i później je wysypywała z niego.











Jesteśmy, żyjemy.
U nas wszystko dobrze. Więcej siedzimy w domu, ale mimo wszystko uciekam z Klarcią z osiedla w przestrzeń.

Mała Dziewczynka.
Chłopczyca.


Będę się starać tutaj wrzucać Wam też nasze zabawy kreatywne. 
Zapraszamy również na Instagram @klarutkowy_zakatek tam więcej jest nas trochę ;)

Tatę mamy w domu odkąd pojawił się pierwszy przypadek korony w Polsce.
Pracuje oczywiście zdalnie.
Muszę sobie jakoś radzić, co by nie zwariować to raz. Dwa, żeby Klarusia nie przeszkadzała tacie w pracy.

Byli u nas na 2 dni prawie, moi rodzice wracając z sanatorium.
Klara bardzo fajnie ich przyjęła. Nie bała się, z moją mamą czytała książki na kolanach u niej ale u taty to tak nie bardzo ;) na koniec dała się wziąć mu na ręce.. Chcieli żebyśmy przyjechali na ten czas do nich, ale wszyscy pracują i to z większą ilością osób. Bałam się, że może coś złapiemy. A w domu też 86 letnia moja babcia. Nie zdecydowaliśmy się. A tam ogród, pies, las, cisza.. Tak tego tu brakuje.

Staram się nie zwariować. Jest ciężko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz